BMW sanal dünyadaki yerini JOYTOPIA ile aldı
BMW’nin yeni sanal evreninin lansmanı Coldplay ile yapıldı
E-posta listemize katılarak en güncel içeriklerden ve ayrıcalıklardan haberdar olun.
BMW kendi yayın platformunu hayata geçirerek sanal dünya ve müziğin buluştuğu kesişim noktasında yeni aktörlerden biri oldu. JOYTOPIA adlı yayın platformunun lansmanı, Coldplay ile kaydedilen özel bir çevrim içi performansla birlikte yapıldı.
BMW’nin yeni sanal evreninin ilk dijital konserinde izleyiciler çeşitli avatar karakterlerine bürünerek sahne önünde yer alıp dans etti ve performansı farklı açılardan seyretme şansı elde etti.
Yayında “Higher Power” dahil dört parçaya yer veren grubun sanal şovu, bugünlerde Münih’te düzenlenmekte olan IAA Mobility International otomotiv fuarı başlamadan hemen önce gerçekleşti.
BMW’nin marka deneyimi ve kurumsal iletişimden sorumlu genel müdür yardımcısı Stefan Ponikva, platformla ilgili yaptığı açıklamada, “JOYTOPIA ile kendi sanal evrenimizi yaratmış olduk. Böylece müşterilerimizin sanal dünyaya yönelik kişiselleştirilmiş deneyimlerle ilgili taleplerine cevap verecek bir adım attık. Marka ve kullanıcı gözünde öteden beri yerleşik olan statükoyu dönüştürücü nitelikte yeni bir karşılıklı diyalog kanalı açtık. JOYTOPIA, sanal dünya için çok önemli bir atılım” ifadelerini kullandı.
Platformu incelemek için joytopia.com'u ziyaret edin.
İlginizi çekebilir:
Sonance Festival 6. yılını 18-19 Eylül’deki buluşmasıyla kutluyor
Mathame: ‘Stüdyoya girdiğimizde ikimiz de tam bir baş belasına dönüşüyoruz’
00:00'dan sonra müzik yasağına karşı iptal davası açıldı
Toplu etkinlikler alışverişe gitmekten daha riskli değil
#Frekans çalma listemizi Spotify'da takip edin.