Facebook'un hikaye paylaşımları için getirdiği yeni özellik Tomorrowland 2019'da test edildi
Facebook, sunduğu hizmetlere 2020'den itibaren ilgi çekici yenilikler getirecek gibi görünüyor
Sosyal medya devi Facebook, 2020'den itibaren hayata geçirmeyi tasarladığı bazı yeniliklerin bir parçası olarak "ünlü kişiler için iş birliğine dayalı hikaye paylaşımı" olarak adlandırdığı yeni özelliğini bu yılki Tomorrowland'de test etti. Sosyal medya alanındaki küresel yarışta geride kalmak istemeyen platform, halka açık etkinlikler ve sanatçıların söz konusu etkinliklerdeki paylaşımlarından yola çıkarak geliştirdiği yeni özellikte hikaye paylaşımlarına odaklandı.
Yeni özellikle birlikte sanatçılar artık kendilerini takip etmeyen Facebook kullanıcılarına da ulaşarak hedef kitlelerini genişletebilecek. Facebook, bu özellik sayesinde sanatçıları ve ünlü kişileri hedef kitlelerine daha etkin şekilde ulaşmaya davet ederken, daha fazla para kazanmalarına ve işlerini geliştirmelerine de katkı sunmuş olacak.
Tomorrowland'in bu yılki organizasyonu, portalın yeni özelliğinin test edildiği verimli bir süreç oldu. Aralarında Martin Solveig, Jax Jones ve The Chainsmokers'ın da bulunduğu 20'yi aşkın sanatçı, "iş birliğine dayalı hikaye paylaşımı" projesi kapsamında teste katıldı ve festivaldeki hikaye paylaşımlarında görülme oranının %90'ından fazlası kendilerini takip etmeyen kullanıcılardan geldi.
Facebook ilerleyen zamanlarda kullanıcılarına yeni özellikler sunmaya devam edecek gibi görünüyor. Zira kısa süre önce getirilen "fan reply stickers" özelliği ve geçtiğimiz haftalarda ABD'deki Facebook üyelerinin kullanımına açılan çöpçatanlık uygulaması Facebook Dating, sosyal medya devinin değişim ve dönüşüm sürecine girdiğinin işareti olarak değerlendiriliyor.
"Ünlü kişiler için iş birliğine dayalı hikaye paylaşımı" özelliğine dair derinlemesine bilgi elde etmek ve Tomorrowland'deki test sürecinin detaylı sonuçlarını incelemek için burayı tıklayın.
İlginizi çekebilir:
Senfonik Birlik & Kronik Mutluluk | Tomorrowland
Facebook kripto para birimi Libra'yı tanıttı
Müzik pazarlamasını şekillendiren 5 trend
Spotify '#Frekans' çalma listemizi takip edin.